TASCA IV - CREEM UN INFORME DE LA NOSTRA TAULA CONTACTES
L' informe és el recurs que he d'utilitzar si vull preparar una informació per imprimir.
Aquest objecte ofereix diferents opcions per a dissenyar els documents en format paper en el que es vol presentar l'esmentada informació.
La paraula "Informe" és un sinònim d'informació d'empresa.
Per fer el disseny d'un informe, primer s'ha de decidir quina informació es vol que es vegi i utilitzar les eines de "Format" i "Edició de Textos" per a donar-li l'aspecte visual desitjat.
L'elaboració d'un informe amb informació procedent d'una BBDD ha de cuidar la correcció ortogràfica, l'aspecte visual, la distribució de les dades en l'espai...
Per assolir aquesta tasca, he fet els següents passos:
1.- He fet un informe dinàmic anomenat "Contactes_Relació" en el que:
- He canviat l'etiqueta del Camp "Relació" per "Lligam".
- He agrupat l'informe pel Camp "Relació".
- He ordenat l' informe.
- He triat un format.
2.- He adequat l'informe a les meves necessitats en la vista Disseny i he canviat:
- La Capçalera
- L'agrupament
- Els camps
- El peu de pàgina
- He posat una imatge en el "Logotip".
Creem Un Informe de La Nostra Taula Contactes per Rosó Polo
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada