Es tracta de controlar les despeses de la llar durant un trimestre i fer un recompte final. Per fer això, s'han de vincular les dades entre els diversos fulls per obtenir la despesa total acumulada dels diferents conceptes i saber quina és la despesa màxima i la mínima. Per fer aquesta tasca, s'ha de recuperar la Tasca III - "Despeses de la Llar".
Aquestes són les acciones que s'han de dur a terme:
- Mostrar les columnes que estan amagades.
- Copiar la taula en un full de càlcul nou i anomenar-lo Gener.
- Copiar la taula en un segon full, canviar les despeses i dates i anomenar-lo Febrer.
- Fer el mateix en un tercer full i anomenar-lo Març.
- Vincular la informació de les columnes en un full nou anomenat 1r.Trimestre i enllaçar el desemborsament de cada concepte i mes i calcular el pagament acumulat per conceptes i el total.
- Mostrar la despesa màxima i mínima.
- Confeccionar un gràfic de la despesa acumulada per conceptes.
- Formatar la impressió del document i convertir-lo en un PDF.
Per més detalls, us adjunto un Tutorial
Despeses de la Llar Acumulades per CFA Lluis Castells
BONA TASCA !!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada